  • Data: 2008-02-21 00:38:31
    Temat: Re: jak "zmusić" do sprzedaży
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.02.2008 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > jak wynajmiesz komus mieszkanie to rowniez bedziesz go pozniej skarzyl o takie
    > rzeczy?

    Chyba nie rozumiem.

    > jak wyzej, zwaz ze on tej nieruchomosci nie uzytkuje, tylko wrecz naraza na
    > straty pozostałych wspolwlascicieli

    Jego prawo nieuzytkowac. Takie samo jak w dowolnym momencie podjac prace czy
    dokonac dowolnej czynnosci skutkujacej uzasadniona potrzeba zamieszkania w
    jego wlasnym mieszkaniu.

    > szczegolnie patrzac na historie calosci i majac za soba zeznania 5 swiadkow,
    > poprzednich wspolwlascicieli

    Ale to dwie rozne sprawy.

    > pozatym rejestrujac dzialalnosc gospodarcza chyba musisz przedstawic jakis
    > papier na nieruchomosc w ktorej ja rejestrujesz i jesli posiada ona
    > wspolwlascicieli to czy aby nie musisz miec zgody wszystkich na jej tam
    > ustanowienie?

    On tam moze chciec zamieszkac a nie prowadzic dzialalnosc. Jak sie pracuje u
    kogos to tez sie zwykle gdzies w szeroko rozumianej okolicy mieszka, no
    chyba ze jest sie klinicznym pracoholikiem :)

    --
    Marcin