  • 1. Data: 2006-07-06 23:36:51
    Temat: jak wystawić rachunek firmie niemieckiej?
    Od: theg <w...@o...pl>

    Witam!
    Mam duży problem. Robię dla firmy niemieckiej rysunki jako artysta,
    zrobiłem już parę rzeczy, ale nie wiem, jaki oraz w jaki sposób rachunek
    im wystawić.
    Nie mam żadnej firmy, jestem osobą fizyczną w kraju. Oni chcą ode mnie
    rachunek z wyliczonym podatkiem i SteuerNr, a ja nie wiem na ten temat
    nic :(
    Może ktoś z Was mógłby mi jakoś pomóc?
    Pozdrawiam!
    theg

  • 2. Data: 2006-07-07 11:08:49
    Temat: Re: jak wystawić rachunek firmie niemieckiej?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Zapytać w ZPAP ?
    JaC

  • 3. Data: 2006-07-07 11:36:06
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zapytać w ZPAP ?
    > JaC

    > rachunek im wystawić.

    Spróbuj się domyśleć
    Jak to?
    Bo nie wiadomo o co chodzi
    Dlaczego należy odpowiadać pod postem?

    A teraz przeczytaj moją odpowiedź w odwrotnej kolejności