  • 1. Data: 2006-07-12 13:46:01
    Temat: jak wydymać małżonka ... prosto i skutecznie
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    otóz po co brac kredyty ... wystarczy zarejestrować działalnosc gospodarczą
    i wyjechac :)

    Po jakims blizej nieokreslonym czasie nagle zgłasza się komornik z kwitami
    ZUS ... oczywiscie im dłuzej sprawa była "cicha" tym potem kwity "są
    większe" :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 2. Data: 2006-07-12 13:47:30
    Temat: Re: jak wydymać małżonka ... prosto i skutecznie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):
> [...]
    >
    > Po jakims blizej nieokreslonym czasie nagle zgłasza się komornik z kwitami
    > ZUS ... oczywiscie im dłuzej sprawa była "cicha" tym potem kwity "są

    Od samej rejestracji jeszcze nie wynikają żadne zobowiązania wobec ZUSu.
    Trzeba tą działalność rozpocząć.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-07-12 14:18:28
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Trzeba tą działalność rozpocząć.

    Trzeba ja zglosic w ZUS i to wystarczy.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 4. Data: 2006-07-12 15:00:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Trzeba ja zglosic w ZUS i to wystarczy.

    A, to co innego :)

    p. m.

  • 5. Data: 2006-07-12 17:01:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    KrzysiekPP napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >
    >Po jakims blizej nieokreslonym czasie nagle zgłasza się komornik z kwitami
    >ZUS ... oczywiscie im dłuzej sprawa była "cicha" tym potem kwity "są

    A jak się ma do tego zmiana w prawie, na podstawie której w przypadku
    braku zgody małżonaka, za zobowiązania drugiego z nich nie odpowiada się
    z majątku wspólnego a tylko z osobistego tego, który zobowiązanie
    zaciągnął? Chyba, że nie ma tu zastosowania?

    Arek

    PS. Osobiście jestem przeciw temy rozwiązaniu - wspólne to wspólne, każdy
    może dysponować całością i z całości odpowiada.

  • 6. Data: 2006-07-12 17:03:47
    Od: "ETC" <n...@s...pl>

    > A, to co innego :)

    a jak sie nie zglosi to co sie wowczas dzieje ?
    tylko jakaś ew. kara za brak zgloszenia ?

    --
    ETC

  • 7. Data: 2006-07-12 17:41:17
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > PS. Osobiście jestem przeciw temy rozwiązaniu - wspólne to wspólne, każdy
    > może dysponować całością i z całości odpowiada.

    Ale małzonek chciałby miec tez prawo do dysponowania całością ... a
    firme załozyc mozna bez jego zgody. A jesli współmałzonek załozy firme,
    to moze brac na firme duze zobowiązania bez zgody drugiego
    współmałzonka - pomimo, ze odpowiadają wspólnie ....

    Ech ... co mamy za prawo ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2006-07-12 18:44:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    ETC napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > a jak sie nie zglosi to co sie wowczas dzieje ?
    > tylko jakaś ew. kara za brak zgloszenia ?

    Jak się nie rozpocznie (tylko zarejestruje w EDG) i nie zgłosi do ZUS to
    nic się nie dzieje.

    Jak się rozpocznie, i nie zgłosi do ZUS to to samo co jak się zgłosi do
    ZUS tylko dodatkowo pewnie coś za brak zgłoszenia.

    p. m.

  • 9. Data: 2006-07-21 12:23:13
    Od: raffa <o...@w...mniete|.onet.pl>

    nudząc się KrzysiekPP napisał(a):

    > otóz po co brac kredyty ...

    chciałbyś jeszcze coś dodać ambitnego ???

  • 10. Data: 2006-07-21 22:10:32
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > chciałbyś jeszcze coś dodać ambitnego ???

    raffa to super gosc :) normalnie wymiata głębią swoich pytan.

    --
    Krzysiek, Krakow