  • Data: 2016-06-27 15:46:27
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.06.2016 15:06, Kris wrote:

    > Jak wybudujesz "legalnie" chlewnię np a ktoś za płotem tej chlewni kupi za rok
    działkę i postawi dom to nie bardzo możne narzekać na smród

    W zasadzie to może.

    > Człowiek szuka mieszkania, znajduje takie 100m od wieży kościelnej, kupuje to
    raczej zdziwiony nie powinien być ze dzwony słyszy.

    A jak człowiek w bloku kupi mieszkanie, to może narzekać, że mu sąsiad
    muzyką napierdala cały weekend, czy nie bo skoro kupił w bloku...

    I przestań porównywać przemysł i transport, gdzie hałas jest niemożliwy
    do usunięcia, ale się go próbuje ograniczyć, do kościoła, gdzie hałas
    nijak konieczny do "procesu technologicznego" nie jest, ale specjalnie
    się go dodaje. Inne kategorie.

    Shrek