    From: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak to wyglada prawnie
    Date: Fri, 11 Mar 2005 14:36:07 +0100

    Użytkownik "ErkA" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns96168EE718252WpiszTuSwojIDToken@217.97.235.9
> [...]
    ..

    > czyli w takim razie, praca jaka wlozyl w ten projekt jest nic nie
    > warta? Oczywiscie nie chce dyskutowac o wyzszosci swiat grudniowych do
    > marcowych/kwietniowych... jedynie zastanawiam sie co bedzie fair ;)

    Ale jego w dalszym ciagu wiaze umowa. Ja bym zrobil tak: na podstawie art.
    640 kc wezwalbym zamawiajace do dostarczenia niezbednych materialow i
    zagrozil, ze jesli tego nie uczynia odstapie od umowy. Dalbym im termin np.
    1 miesiac (moze byc krocej). Oczywiscie oni tego nie zrobia, bo nie bedzie
    im sie chcialo skoro juz miala upragniona www. Ale jesli tego nie zrobia to
    ja po uplywie odstepuje od umowy i wtedy zadatek bedzie moj :)

    Jest tylko jeden haczyk. Jesli ci znajomi dostarcza kumplowi te materialy w
    wyznaczonym terminie, bedzie on musial dokonczyc dzielo (strone), bo w
    przeciwnym razie naraza sie na roszczenie ze strony zamawiajacego w
    wysokosci sumy rownej podwojnej kwocie zadatku.

    hem