    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak to jest z pozwem?
    Date: Fri, 27 Aug 2004 08:21:54 +0200

    Użytkownik "Cudny" <c...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:cglmrs$71h$1@opal.icpnet.pl...
    > Pytanie czy to czego dochodzisz jest istotną sumką czy nie....to jakaś
    > nieuregulowana płatność czy jak??
    >
    > CKZ

    no własnie nie wiem czy jest sens. jakies 800zł + odsetki.
    jest to obciążenie które wisi na mnie za rozliczenie ogrzewania w
    spółdzielni za 2003 rok.
    ja jestem włascicielem lokalu od sierpnia 2003 a rozliczenie jest za cały
    rok, czyli obejmuje tamtego gościa.
    przy sprzedaży mieszkania podpisał osbny dokument ze wpłaci do kasy
    spółdzielni zaliczke 600zł na poczet rozliczenień. Nie wpłacił.
    W akcie notarialnym mam napisane ze obiążenia z tyt. ogrzewania obciążają
    mnie od dnia kupna, a jego obciążają do dnia sprzedaży.
    Wiec niby sprawa jest prosta jak drut.

    ja mam kredyt hipoteczny i inny i ledwo zipie z innymi rachunkami, a on ma
    kase i sie usmiecha. nie bedzie płacił - bo nie....
    bo rozliczenie przyszło na mieszkanie, które jest juz moje.... (nie odbiera
    telefonu, ojciec, który sporą częśc kasy zgarnął z tego mieszkania i w ogóle
    zajmował sie sprzedażą - mówi ze jego to nie dotyczy, a syn jest w
    Niemczech...)

    gdybym miała te 800zł to bym zapłaciła spółdzielni, i go olała, ale tak sie
    składa, ze nie mam od kogo pożyczyć, a po drugie to naprawde nie jest mój
    dług. Chociaż spółdzielnia uwaza ze to na mnie ciąży obowiązek spłacenia
    go..., bo oni rozliczają mieszkanie a nie właścicieli.

    wiem ze dla niekótrych 800 zł to pikuś...
    Ale może akurat gosć bedzie w domu i odbierze to wezwanie (pozew - sąd)?

    Nie wiem na czym polegają takie procedury...
    czy pozwać jednocześnie ojca i syna? Ojciec był przy każdej tranzakcji,
    łącznie przy spisywaniu liczników.

    co radzicie?
    odpuscic?

    L.