  • 1. Data: 2003-11-11 16:31:15
    Temat: jak to jest upadłość
    Od: "Andrzej" <s...@g...pl>

    osoby prywatnej raz w życiu ..Mam alimenty nie płacone i kupce
    kredytów..majątku żadnego..

  • 2. Data: 2003-11-11 17:07:46
    Temat: Re: jak to jest upadłość
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Pewnie ... wez sie lepiej do roboty i oddaj to co pozyczyles od innych ....

  • 3. Data: 2003-11-11 17:24:15
    Od: "Andrzej" <s...@g...pl>

    alimenty za 20 lat pozykek kupa z 500 tys z czego

  • 4. Data: 2003-11-11 17:28:59
    Od: kam <X...@X...plX>

    Andrzej wrote:
    > osoby prywatnej raz w życiu ..Mam alimenty nie płacone i kupce
    > kredytów..majątku żadnego..

    nie ma

    KG

  • 5. Data: 2003-11-11 17:41:24
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    nie ma w naszym ustawodastwie czegos takiego jak upadlosc os fiz. co prawda
    sa projekty ale ja mam nadzieje ,ze nigdy nie dojdzie do uchwalenia czegos
    takiego

    p.s. na tej grupie nie znajdziesz raczej porad w stylu "co zrobic by nie
    placic" itd itp

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 6. Data: 2003-11-11 17:46:00
    Od: kam <X...@X...plX>

    Lookasik wrote:
    > sa projekty ale ja mam nadzieje ,ze nigdy nie dojdzie do uchwalenia czegos
    > takiego

    dlaczego?

    KG

  • 7. Data: 2003-11-11 19:45:23
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > dlaczego?

    Właśnie?

    --
    Depi.

  • 8. Data: 2003-11-11 20:42:01
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > dlaczego?

    bo primo ludzie IMHO beda naduzywac tej instytucji a secundo watpie by
    zostala dobrze przygotowana

    pozdr
    Lukasz

  • 9. Data: 2003-11-12 07:00:35
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > osoby prywatnej raz w życiu ..Mam alimenty nie płacone i kupce
    > kredytów..majątku żadnego..
    by the by za nieplacenie alimentow mozna pojsc do ciupy!!!

    W,