  • 1. Data: 2009-06-19 08:09:45
    Temat: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
    Od: "B H" <b...@N...gazeta.pl>

    Mam lodówke, jeden z droższych modeli na rynku, kupiona jesienią. Mrozi
    prawidłowo, nie mam zastrzeżeń. Problem w tym, że koszmarnie hałasuje. I nie
    chodzi tu po prostu o głośną pracę agregatu, tylko o dziwne stukania i
    trzaski o takim natężeniu, że w nocy może obudzić a w dzień ciężko
    przestraszyć (przypomina serię z karabinu;))
    Sewisant uprzejmie potakuje, niby coś tam naprawia, ale widzę po minie, że
    nic z tej naprawy nie będzie bo po prostu trafił mi sie wadliwy model i tyle.
    Czy mam jakąś szanse w starciu z producentem? Chce żądać wymiany sprzętu lub
    zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich
    sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim
    jakieś szanse?

  • 2. Data: 2009-06-19 13:55:24
    Temat: Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "B H" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich
    > sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim

    musiałbyś zgłosić expertyze natężenia hałasu-
    Głośność powinna ona być taka jak w instrukcji obsługi- czyli cicha lodówka to
    taka 36-38 dB
    Jako ze moze to być kosztowne i kłopotliwe, skoro serwisant widzi ten problem
    to chyba moze go pisemnie potweirdzić ?
    a z takim papierem juz mozna cos działać
    bo widzimisie ze głośno chodzi bedzie pewnie niewystarczające

  • 3. Data: 2009-06-19 14:00:30
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    jeszcze moze to ci sie przyda
    NORMY