eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej? › Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "BETON" <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
    Date: Fri, 19 Jun 2009 15:55:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <h1g5cd$n2b$1@news.onet.pl>
    References: <h1fh49$hdr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip161-c13.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1245419725 23627 195.82.164.161 (19 Jun 2009 13:55:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Jun 2009 13:55:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:594077
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "B H" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h1fh49$hdr$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam lodówke, jeden z droższych modeli na rynku, kupiona jesienią. Mrozi
    > prawidłowo, nie mam zastrzeżeń. Problem w tym, że koszmarnie hałasuje. I nie
    > chodzi tu po prostu o głośną pracę agregatu, tylko o dziwne stukania i
    > trzaski o takim natężeniu, że w nocy może obudzić a w dzień ciężko
    > przestraszyć (przypomina serię z karabinu;))
    > Sewisant uprzejmie potakuje, niby coś tam naprawia, ale widzę po minie, że
    > nic z tej naprawy nie będzie bo po prostu trafił mi sie wadliwy model i tyle.
    > Czy mam jakąś szanse w starciu z producentem? Chce żądać wymiany sprzętu lub
    > zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich
    > sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim
    > jakieś szanse?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



    musiałbyś zgłosić expertyze natężenia hałasu-
    Głośność powinna ona być taka jak w instrukcji obsługi- czyli cicha lodówka to
    taka 36-38 dB
    Jako ze moze to być kosztowne i kłopotliwe, skoro serwisant widzi ten problem
    to chyba moze go pisemnie potweirdzić ?
    a z takim papierem juz mozna cos działać
    bo widzimisie ze głośno chodzi bedzie pewnie niewystarczające

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1