  • Data: 2009-08-29 14:10:10
    Temat: Re: jak sie zabezpieczyć
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Aug 2009, mz wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    [...]
    [...]
    > Siłowe rozwiazanie nie wchodzi w gre.

    Ja to rozumiałem tak: "za pomocą komornika".
    Nie żeby samemu brać ekipę "z szerokimi plecami"!
    Idzie o to, że jak współwłaściciel coś spłaci, co powinni częściowo
    spłacać wszyscy współwłaściciele, to *on* może egzekwować zapłatę
    (przez sąd i komornika), nie czekając aż wierzyciele się *kiedyś*
    obudzą i zaczną ściągać z odsetkami.

    pzdr, Gotfryd