    From: "Marta" <M...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak się sklada pozew w sądzie ?
    Date: Sun, 6 Apr 2008 20:06:18 +0200

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:ftaqff$sfe$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Marta" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Możesz mi wyjaśnić?

    rozwiązanie umowy wywołuje skutki od daty rozwiązania. to co strony sobie
    świadczyły pozostaje.
    natomiast odstąpienie od umowy wywołuje skutki wstecz, a umowę uważa sie za
    niezawartą w ogóle, zas strony mają obowiazek zwrócić sobie wszystko co
    wzajemnie świadczyły.

    Podpisałem umowę, dałem zaliczkę na materiały. Człowiek
> [...]
    > na kacu, znalzałem też puszki po piwie w lokalu. Przegiął natomiast w
    > momencie, gdy pijany wtoczył się do mnie do mieszkania o 1 w nocy i zaczął
    > się awanturować. Umówiłem się, by zabrał rzeczy. Nie zabbrał ich w
    > pierwszym terminie, więc wyznaczyłem drugi, ostateczny. Czując ryzyko, że
    > stracu dostęp do nich i będzie mnie musiał szukać, by ich odebrać, stawil
    > się i odebrał je. Przyjął, że rezygnuję z niego, ale nie dałem mu na
    > piśmie wypowiedzenia.
    > Czym różni się w świetle prawa wypowiedzenie umowy od odstąpienia od niej,

    odpowiedź wyżej.

    Tak naprawdę to można to podciągnąć pod coś