  • 1. Data: 2009-04-12 17:31:30
    Temat: jak sie pozbyc...
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Sytuacja kolegi.Mieszka on z dziewczyna,nie maja slubu.Kupil
    mieszkanie,zameldowal dziewczyne na 5 lat wraz z jej 14 letnim synem-i jak
    to w zyciu bywa, nie uklada sie,Pannica nie chce opuscic dobrowolnie
    mieszkania,straszy policja ,w razie tego jak bedzie chcial ja za drzwi
    wystawic.. ..mozna powiedziec ze jest fatalnie...
    Wiec..co chlopak powinien ( moze )w tej sytuacji zrobic ,aby najprosciej na
    swiecie pozbyc sie pannicy w legalny i zgodny z prawem sposob ?.. wystawic
    ja za drzwi wraz z tobolami bez zadnych konsekwencji ?..niestety,prawo to
    dosc rozlegla pustynia przepisow w ktorej mozna sie zgubic..:)
    Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-04-12 19:26:43
    Temat: Re: jak sie pozbyc...
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zgubic..:)
    > Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

    Zupełnie teoretyzuję, nie mając pokrycia w prawie. Czy można tej zacnej Pani
    naliczać czynsz i w przypadku nie płacenia zameldować ją w Krajowym
    Rejestrze Długu?

  • 3. Data: 2009-04-12 19:49:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mike" <d...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zupełnie teoretyzuję, nie mając pokrycia w prawie. Czy można tej zacnej
    > Pani naliczać czynsz i w przypadku nie płacenia zameldować ją w Krajowym

    Oczywiście, ze można. Z rejestrem długów już gorzej.

  • 4. Data: 2009-04-12 19:52:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?..niestety,prawo to dosc rozlegla pustynia przepisow w ktorej mozna
    > sie zgubic..:) Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie

    Zameldowanie lub nie nie ma tu większego znaczenia. WEażnym jest, ze
    wyraził zgodę na zamieszkanie. Pewnie umowy zadnej nie było, więc chwilowo
    trzeba założyć, ze powstał stosunek prawny uzyczenia. By go zerwać trzeba
    go wypowiedzieć, a potem pannę eksmitować. Poszukaj po tym ostatnim haśle w
    naszym archiwum, bo wałkowane było kilka razy. Kazde inne praktyczne
    rozwiażanie będzie naruszeniem prawa w mniejszym bądź większym stopniu.

  • 5. Data: 2009-04-12 20:04:44
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

> [...]

    > w naszym archiwum, bo wałkowane było kilka razy. Kazde inne praktyczne
    > rozwiażanie będzie naruszeniem prawa w mniejszym bądź większym stopniu.
    A czy zmiana zamków podczas wyjścia Pani na miasto mogła by być skuteczna?
    Pani wraca ale już nie może wejśc do mieszknaia?
    Foti

  • 6. Data: 2009-04-12 20:41:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > ... a potem pannę eksmitować. Kazde
    > inne praktyczne rozwiażanie będzie naruszeniem prawa w mniejszym bądź
    > większym stopniu.

    > Pani wraca ale ju? nie mo?e wej?c do mieszknaia?

    Pani idzie do hotelu, a potem w pozwie o przywrócenie posiadania dolicza
    hotel. I w efekcie komornik zamiast ją eksmitować to ją do mieszkania
    wprowadzi, a ty jeszcze za to zapłacisz.

  • 7. Data: 2009-04-12 20:55:47
    Od: mt <m...@m...pl>

    CeZ__134 pisze:
> [...]
    > dosc rozlegla pustynia przepisow w ktorej mozna sie zgubic..:)
    > Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

    Kolega wdepnal w gowno bo myslal chujem zamiast glowa i to sa tego
    skutki. Podobnie pannica albo raczej kobieta mogla by zazyczyc sobie
    kasiory za dymanie. No i dziecko 14 lat, Zycie to nie jebajka jak
    mawiaja Niemcy.

  • 8. Data: 2009-04-12 21:33:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:grti5d$4h3$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > wiadomości news:grth8q$2pn$2@inews.gazeta.pl...
    > A czy zmiana zamków podczas wyjścia Pani na miasto mogła by być
    > skuteczna?

    Technicznie zapewne tak. Pytanie, co zrobi dziewczyna. W praktyce to moim
    zdaniem bardzo silnie zależy od jej determinacji, czyli generalnie od tego,
    czy ma gdzie się przeprowadzić oraz z jakich przyczyn siedzi u niego
    (przykładowo z miłości - nieodwzajemnionej). Jak nie ma gdzie iść, to się z
    tego zrobi granda.

    > Pani wraca ale już nie może wejść do mieszkania?

    I wzywa Policję. Zmuszanie do określonego zachowania jak drut. Odradzam. To
    już prędzej zafundować jej jakieś wczasy i po dwóch tygodniach udać Greka,
    że się wyprowadziła. Ale i to dość ryzykowne.

  • 9. Data: 2009-04-13 00:22:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > I wzywa Policję. Zmuszanie do określonego zachowania jak drut. Odradzam.
    > To już prędzej zafundować jej jakieś wczasy i po dwóch tygodniach udać
    > Greka, że się wyprowadziła. Ale i to dość ryzykowne.

    Ahem - zwracam uwagę, że namawiasz do fałszywych zeznań.

    Może lepiej tego nie robić, hmm?

  • 10. Data: 2009-04-13 00:43:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze: