    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sie pozbyc...
    Date: Sun, 12 Apr 2009 21:52:13 +0200

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:grt8h0$mo9$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Witam
    > Sytuacja kolegi.Mieszka on z dziewczyna,nie maja slubu.Kupil
    > mieszkanie,zameldowal dziewczyne na 5 lat wraz z jej 14 letnim synem-i
    > jak to w zyciu bywa, nie uklada sie,Pannica nie chce opuscic dobrowolnie
    > mieszkania,straszy policja ,w razie tego jak bedzie chcial ja za drzwi
    > wystawic.. ..mozna powiedziec ze jest fatalnie...
    > Wiec..co chlopak powinien ( moze )w tej sytuacji zrobic ,aby najprosciej
    > na swiecie pozbyc sie pannicy w legalny i zgodny z prawem sposob ?..
    > wystawic ja za drzwi wraz z tobolami bez zadnych konsekwencji
> [...]

    Zameldowanie lub nie nie ma tu większego znaczenia. WEażnym jest, ze
    wyraził zgodę na zamieszkanie. Pewnie umowy zadnej nie było, więc chwilowo
    trzeba założyć, ze powstał stosunek prawny uzyczenia. By go zerwać trzeba
    go wypowiedzieć, a potem pannę eksmitować. Poszukaj po tym ostatnim haśle w
    naszym archiwum, bo wałkowane było kilka razy. Kazde inne praktyczne
    rozwiażanie będzie naruszeniem prawa w mniejszym bądź większym stopniu.