    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Date: Sat, 29 Sep 2007 19:43:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 września 2007 01:11
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fdk1ot$ibm$1@news.onet.pl>):

    > Jeśli nie jest moje to chyba oczywiste, że jest cudze?

    Lasy? Przecie mnóstwo lasów jest państwowa.

    A jak idziesz chodnikiem to też uciekasz jak ktoś powie że to prywatny
    chodnik?

    > Naprawdę chcesz doprowadzić do sytuacji, że wszystko będzie
    > poprzegradzane?

    Nie. Ale w takim razie taki właściciel może
    a) uznać że grzybiarze mają prawo łazić tak samo jak po państwowych
    b) ogrodzić
    c) rozesłać patrole posiadające odpowiednie dokumenty poświadczające
    własność

    Inaczej to skąd wiem czy to właściciel czy debil czy grzybiarz-konkurencja?

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl