  • 1. Data: 2002-06-24 13:19:20
    Temat: jak sciagnac naleznosci za faktury?
    Od: k...@b...best.net.pl (Jakub Staskiewicz)

    Witam

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza. W ubieglym roku wystawilem
    mojemu klientowwi faktury na kwote ok.1500 zl, ktorych do
    dzisiaj nie zaplacil (faktury sa podpisane przez niego).
    W miedzyczasie klient zamknal dzialalnosc gospodarcza. Znam
    jednak jego dane i adres zamieszkania. W jaki sposob moge
    odzyskac te pieniadze (z ustawowymi odsetkami bedzie to juz
    ponad 2000 zl). Czy znacie jakies firmy/osoby ktore chcialyby
    podjac sie tego zadania w zamian za jakas prowizje?

    --
    kuba s.

  • 2. Data: 2002-06-24 14:12:28
    Temat: Re: jak sciagnac naleznosci za faktury?
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    firmy windykatorskie - jest ich od groma

  • 3. Data: 2002-06-24 18:51:23
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jakub Staskiewicz" <k...@b...best.net.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnahe6sj.26j.kelner@best.best.net.pl...
> [...]
    > ponad 2000 zl). Czy znacie jakies firmy/osoby ktore chcialyby
    > podjac sie tego zadania w zamian za jakas prowizje?

    wysylasz do goscia ostateczne przedowe wezwanie do zaplaty i dajesz mu 7 dni
    na uregulowanie naleznosci potem skladasz pozew do sadu o nakaz zaplaty w
    postepowaniu upominawczym w trybie uproszczonym (formularz PU) niestety nie
    jest to juz sprawa gospodarcza bo jeden z podmiotow nie prowadzi juz
    dzialanosci ale to nie szkodzi :) Po ok miesiacu ( tak jest np w Łodzi)
    dostajesz nakaz zaplaty
    jesli masz jeszcze jakies watpliwosci to zapraszam na prv.

    pozdrawiam
    mefka