  • 1. Data: 2002-06-24 11:30:50
    Temat: zakaz konkurencyjnosci
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Gdzie w sieci znajde akty prawne (ustawy) mowiace o zakazie konkurencyjnosci
    w roznych rodzajach umow wspolpracy.
    Interesuja mnie renty z tego tytulu po rozwiazaniu umowy wspolpracy.
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-06-24 11:37:22
    Temat: Re: zakaz konkurencyjnosci
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kesser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie w sieci znajde akty prawne (ustawy) mowiace o zakazie
    konkurencyjnosci

    LOL! Chyba chodzi ci o zakaz _konkurencji_?

    > w roznych rodzajach umow wspolpracy.

    A co to są "umowy o współpracy"?

    > Interesuja mnie renty z tego tytulu po rozwiazaniu umowy wspolpracy.

    Renty? Myślę, że może chodzić ci o odszkodowanie wypłacane byłemu
    pracownikowi przez pracodawcę po rozwiązaniu umowy o pracę. Te kwestie
    uregulowane są art. 101 z indeksami 1,2,3,4 Kodeksu pracy. Jeśli właśnie o
    to chodzi. Sprecyzuj pytanie.

    Depi.

  • 3. Data: 2002-06-24 12:16:41
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Doslownie pare postow nizej opisalem sytuacje chodzi o umowe ajencyjna.
    dzialalnosc gosp. z dzial.gosp. ale w umowie jest zakaz wykonywania zawodu
    przez chyba 2 lata.
    nie jest to stosunek pracy pracodawca pracownik.
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-06-24 12:26:22
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Doslownie pare postow nizej opisalem sytuacje chodzi o umowe ajencyjna.
    > dzialalnosc gosp. z dzial.gosp.

    U mnie są 4 posty niżej i żaden nie jest od Ciebie ;)

    > ale w umowie jest zakaz wykonywania zawodu
    > przez chyba 2 lata.
    > nie jest to stosunek pracy pracodawca pracownik.

    No, to należy Ci się to, co masz przewidziane w umowie.
    Co do aktów prawnych, to odwiedź stronę rzeczpospolitej i sejmu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-06-24 12:29:21
    Temat: Regulamin organizacyjny S.A.
    Od: q...@p...com (Grzegorz Kłeczek)

    Czy moze mi ktos z sznownych grupowiczow przypomniec, czy gdzies w
    przepisach jest uregulowane co powinien zawierac Regulamin Organizacyjny w
    spolce akcyjnej??

    Myslalem ze jest o tym w KSH, ale tam jest tylko o regulaminie Zarzadu i
    Rady Nadzorczej.

    Bede wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam

    Grzesiek

  • 7. Data: 2002-06-24 20:39:53
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez chyba 2 lata.
    > nie jest to stosunek pracy pracodawca pracownik.

    OK - juz widzę. Dla mnie sprawa jest chyba czysta - tzn. niestety jest ważne
    zobowiązanie po Twojej stronie, niestety. Chyba mieści sie to w swobodzie
    umów. Pytanie, czy będą chcieli wikłac się w spór sądowy. Ewentualnie załóż
    rach-ciach inny podmiot gospodarczy i rozpocznij jak gdyby nigdy nic "nową"
    działalność :))) Poza tym - co dokładnie jest tam napisane? Czy to jest
    osobiste zobligowanie, czy dla firmy, jak jest sformułowane itp.

    BTW - czy nie jesteś przypadkiem agentem Plus GSM?

    Depi.