  • Data: 2002-02-06 14:25:58
    Temat: Re: jak przepisac mieszkanie?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Fonon"
    należy

    > Co to jest mieszkanie własnościowe? Spółdzielcze, czy we wspólnocie
    > mieszkaniowej? Przepisać - w jakim sensie?

    własnie - mnie też to interesuje - konkretnie wlasnosciowe we wspolnocie m.
    Mam w tym mieszkaniu nawet udzial ale reszte mama chce
    mi darowac lub sprzedac - Nie wiemy jak bedzie taniej jesli chodzi o rozne
    oplaty i podatki.
    Slowo "przepisac" oznaczaloby jeszcze inny wariant ale jest to pewnie
    potoczne nazwanie darowizny
    *** blad ***