    From: "Cinek" <g...@S...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak potwierdzić płatnośc dokonaną przez internet
    Date: Wed, 15 Mar 2006 12:06:20 +0100

    Dziś dostałem taką informacje z orange

    "Bardzo mi przykro, ale takiego zapisu nie ma w regulaminie sklepu
    internetowego. W zwiazku z tym nas nie dotyczy. Nie interesuje nas zapis w
    dzienniku ustaw tylko w naszym regulaminie."

    Chodzi o to ze w ich regulaminie nie zapisu art. 7 Ustawy Prawo Bankowe w
    związku z tym nie akceptują takiego potwierdzenia.

    Jednak w ich regulaminie nie ma tez stwierdzenia ze taki rachunek nie jest
    akceptowany. No i co?
    Pewnie bede musił zapłacić jakiś rachunek extra na poczcie zeby nie robić
    sobie problemu.
    Szkoda mi zostawiać bez odzewu tak głupie stwierdzenie, przeciez to istna
    kpina z ludzi.

    Co radzicie?