    From: "MarlonB" <|p|i|e|c|h|u|1|@GIN_SPAMERZEwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak potwierdzić płatnośc dokonaną przez internet
    Date: Wed, 15 Mar 2006 09:06:29 +0100

    "Miernik" <m...@f...org> wrote in message
    news:20060314201227.1006.1d.NOFFLE@localhost.localdo
    main.local...

    > A tu w ogóle nie jest napisane że ten rachunek musi być zapłacony. Daj
    > kurierowi fakturę którą Ci ten inny usługodawca przysyła, bez żadnych
    > pieczątek itp, nie dawaj im żadnych dowodów zapłaty, ani nie baw się w
    > papierki z banku ani nagrane na CD powierdzenia nadania przelewu. One
    > nie mają nic do rzeczy. Nawet "podpisane elektronicznie" potwierdzenie
    > z Inteligo niczego nie dowodzi, bo taki przelew można po nadaniu, i
    > otrzymaniu tego potwierdzenia bez problemu odwołać (zanim się nie
    > wykona).

    Chrzanisz i nie wprowadzaj ludzie w blad! Nie mozna nic odwolywac, bo
    przelewu nie cofniesz (jesli juz sie dokona). Potwierdzenie, jak sama nazwa
    wskazuje POTWIERDZA jakas akcje. Co ma potwierdzic, jesli nic sie nie
    dokona. Nie pisz juz nic lepiej, bo nigdy tego nie robiles. Nie wiem czemu
    sie upierasz przy rzeczach, których nie sprawdziles. Do google dostem masz,
    wiec wroc jak sobie poczytasz. Popytaj ludzi, którzy mieli z tym do
    czynienia, a nie wypisujesz bzdety.

    M.