  • Data: 2005-07-12 23:21:36
    Temat: Re: jak odstąpić od zakończonej licytacji ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    regent... wrote:

    > nie zmieniła się,
    > choć czy po pojawieniu się wyższych ofert mogę założyć, że "reszta" mnie
    > nie dotyczy???
    niestety nie.
    Twoja oferta z twoją ceną jest nadal ważna.
    Jezeli z jakiegoś powodu okaże się najwyższa, to wygrałaś licytację.

    > czy jeśli licytuję przedmiot(np. komórkę),
    > pojawiają się wyższe oferty,
    > to musze czekać do zakończenia licytacji, czy mogę wziąć udział w innej???
    > wszak potrzebuję tylko jeden telefon...

    brać udział możesz nawet w 10, ale jak we wszytkich wygrasz, to masz
    problem.
    Dlatego zwykle jest tak, że ileś tam aukcji się obserwuje, albo licytuje
    tak niskie kwoty, że jakby się okazało, że trzeba kupić, to brać i nie
    narzekać za tak niską cenę, a na poważnie to się stawia na jedną.
    Jak się ją przegra to patrzy się co się dzieje w następnych.

    Co ci mogę doradzić.
    Zniechęcać sprzedającego, aż sam machnie na ciebie ręką, odwoła twoją
    ofertę i wpisze ci negatywa, że jesteś niepoważna.
    Następny w kolejce będzie wówczas wygrywającym.