  • Data: 2005-07-13 00:08:22
    Temat: Re: jak odstąpić od zakończonej licytacji ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Oferty poniżej wygrywającej są ważne jedynie do zakończenia aukcji.
    > Potem obowiązuje tylko oferta zwycięzcy.

    Czytasz między wierszami, ale wiem o co ci chodzi.
    Możesz mieć rację, a to ze względu na sformułowania regulaminu allegro.

    8.5. Oferty złożone w czasie aukcji są ważne aż do momentu zamknięcia
    aukcji lub wycofania ich przez Sprzedającego.

    czyli gdy najwyższa oferta zostanie wycofana przed zakończeniem aukcji
    wówczas kolejny w kolejce jest zobowiązany do zawarcia umowy.
    Jeżeli najwyższa oferta zostanie wycofana z jakiegoś powodu po
    zakończeniu aukcji (a właściwie to należałoby powiedzieć, nie dojdzie do
    zawarcia transakcji) to ze wzgledu na zapis punktu 8.5 nie ma nastepnego
    w kolejce bo pozostałe oferty przestały być ważne i do transakcji nie
    dochodzi w ogóle.

    Ciekawe co na to kodeks cywilny lub coś innego.
    Ciekawe jak to jest na na innych sprzedażach aukcyjnych.

    hough