  • Data: 2004-07-08 22:22:09
    Temat: Re: jak nie stracić pracy - co powiedzieć pracodawcy ?!?!
    Od: "Marek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" :

    > bo składa sie wniosek o "zapytanie o udzielenie informacji o osobie" do
    > KRK /w miastach wojewódzkich są napewno/ za 50 zł i oni wydają stosowną
    > informacje na tym wniosku. nic o Warszaiwe nie słyszałem żeby wysyłali

    Szkoda, bo właśnie KRK jest w W-wie. W Sadach Okręgowych wydają zaśiadczenia
    osobom, które w ogóle nie widnieją w rejestrze. Jeżeli ktoś ma wpis, to
    informacji udziela W-wa, zawsze za pośrednictwem poczty.
    Do KRK wpisuje się nie tylko inf. o skazaniu, też listy gończe, warunkowe
    umorzenia.

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń