  • Data: 2005-12-21 14:27:18
    Temat: Re: jak nakłonic kontrahenta do wystawienia FV?
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szawurski" wystukał taki tekst:

    > Misiu polecam lepiej podstawy prawa cywilnego. Zakupów za instytucje
    > budżetowe (i ogólnie osoby prawne) też nie dokonuje Duch Święty tylko
    > żywi ludzie.

    no pewnie że tak... przecież kupujac wysyłkowo mam do wyboru opłatę z góry,
    wykładając własne pieniądze lub przesyłkę pobraniową, która jest droższa...
    tak czy inaczej w przesyłce musi znajdować się FV dzieki której kupujący
    może sobie rozliczyć transakcje
    a to czy na allegro jestem zarejestrowany ja, czy firma nie ma znaczenia...
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]