  • Data: 2007-07-09 05:21:16
    Temat: Re: jak dlugo policja moze spisywac...?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Sun, 8 Jul 2007 22:26:47 +0200, od scream :

    > Jakieś źródło?

    Sprzęt do zbierania tych danych jest powszechnie dostępny i na używanie
    jego nie jest potrzebne żadne zezwolenie ani rejestracja.

    > To ciekawe. Mi się wydawało, że osoba notowana nie ma jakiś znaków
    > szczególnych na ciele czy w ubiorze. Człowiek sie całe życie uczy... :)

    Psychologia + wieloletnie doświadczenie, człowiek notowany nawet
    podświadomie na widok policjanta wysyła sygnały, które mozna nazwać mową
    ciała, trzeba na prawdę być dobrym aktorem aby "przestać wysyłać"

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net