    From: "Arapaho" <a...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak dlugo policja moze spisywac...?
    Date: Fri, 6 Jul 2007 21:42:04 +0200

    > Jak to co z tego? Biadolisz, że nadużywa? To reaguj.

    Nie, nie biadolę.... To Ty biadolisz... nazwałbym to nawet inaczej.... A
    reagować, reaguję, jeszcze nie posadzono mnie na dołek na 48h, choć dwie
    okazje były.

    > Podstawy prawne istnieją...

    No właśnie. Widzisz, właśnie o to chodziło przedpiśccy i sam to w tej chwili
    potwierdziłeś, choć wcześniej napisałeś, że bzdury pisze.

    > ...o przyczynę, a nie podstawy, pyta się w momencie zatrzymania.

    No więc napisałem, "do wyjaśnienia" - przyczyna - podobny jesteś do
    poszukiwanego listem gończym/brak dowodu tożsamości - cokolwiek.

    > Był okres, gdy o północy wybierałem się na spacer z racji braku czasu
    > wcześniej.

    Co to ma do rzeczy.... Bez obrazy, ale może to właśnie Ty wyglądasz jak,
    cytuję: "inne osoby nie umiejące sobie radzić" i policjanty dochodzili do
    wniosku, że nawet niema sensu Ciebie legitymować. Stąd twoje bezproblemowe
    spacerki po północy.

    > Tylko ilu dziennie tych podobnych do poszukiwanych zatrzymują. Właśnie
    > dlatego zamiast biadolić trzeba korzystać z drogi prawnej a w
    > ostateczności z... prasowej. A nie dać sobie wciskać kit a potem biadolić.

    No niestety, najpierw Cię zatrzymają, przetrzymają a potem będziesz
    biadolił. Bo chyba nie będziesz korzystał z drogi prawnej czy z prasowej
    przed bezpodstawnym zatrzymaniem? A po zatrzymaniu będzie to właśnie niczym
    innym , tylko biadoleniem.

    Pozdrawiam ,
    ArapahoVmax