    From: Michał <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak dlugo policja moze spisywac...?
    Date: Fri, 06 Jul 2007 11:35:50 +0200

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > to ja mam poobne pytanie, co mi moze (oczywiscie zgodnie z prawem) zrbic
    > policjant ktory chce mnie wylegitymowac kiedy sie spiesze, a ja mowie
    > owszem wszystko panu pokaze i na wszystk odpowiem ale prosze isc
    > kolomnie poneiwaz nie mam czasu by stac tu w miejscu. (nic nie stoi na
    > przeszkodzie by z krotkofalowka szedl)

    Problem powinien być postawiony inaczej:

    Legitymowanie bez uzasadnionych podejrzeń nie powinno mieć miejca. więc
    co było przyczyną wylegitymowania?

    Jeśli ma podejrzenia to może zatrzymać, więc Twoja propozycja nie ma nic
    do rzeczy.
    Jeśli podejrzeń brak, to powinien się odstosunkować z salutem bez
    żadnych propozycji.

    --
    pzdr