    From: Daniel Rejmer <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jade samochodem, policiant macha lizakiem
    Date: Thu, 27 Jan 2005 00:08:10 +0100

    Przemek R. wrote:

    > położyć
    >
    > i mial pewnosc ze nikt nie "trzepie", to jak najbardziej na cos takiego
    > bym sie zgodzil.
    >
    > Na przykład deska rozdzielcza radiowozu. Widzisz przez okno, ale nie
    > wyrwiesz i nie uciekniesz.
    >
    > tak, ale nie bede mic wplywu na to czy ktos sobie czyta sms, czy sprawdza
    > w kontaktach czy przypadkiem jakiegos dilera nie mam wpisanego (co juz
    > jest chamstwem- a zdarza sie)
    > Jezeli byloby to robione zawsze tak jak mowisz, to ok.

    Przeciez zawsze mozna tel wylaczyc i w takim stanie oddac policjantowi.
    Niech sobie robi z nim co chce (w granicach swoich kompetencji), a bez PINu
    nic przywatnego nawet przypadkiem nie znjadzie sie przed jego oczami. Nie
    mam tel pod reka, ale IMEI chyba mozna sprawdzic bez obecnosci SIMkarty?

    pozdrawiam
    daniel

    --
    Administrator sieci bermudy