  • 31. Data: 2006-02-21 01:41:07
    Temat: Re: izba wytrzeźwień
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2006 00:54:01 +0100, poreba napisał(a):

    > ... i dlaczego decyzję w tej sprawie podejmuje sąd?

    Sąd podejmuje decyzje o skierowaniu na leczenie albo o permanentnym
    zamknięciu w zakładzie psychiatrycznym, ale jeśli jakiś chory dostaje ataku
    szajby to policja odwozi go na oddział zamknięty szpitala i tam sobie
    zostaje do czasu aż ktoś podejmie decyzje co z nim zrobić...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-02-21 07:44:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 21 Feb 2006 01:25:39 +0100,
    Paweł Sakowski <p...@s...pl> screamed:

    > To jeszcze powiedz która z powyższych umiejętności leczy albo zapobiega
    > zrobieniu komuś krzywdy, skoro pod powyższymi warunkami już lekarz z IW
    > nie musi leczyć-zapobiegać.

    Jeśli taki pijany "zachwieje" CI się na tor po którym poruszasz się autem,
    jakieś 1.5m przed Tobą - będziesz wiedział.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 08:44:41 user up 10894 days, 20:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't comment or patch bad code; rewrite it.

  • 33. Data: 2006-02-21 10:46:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

> [...]
    > niepełnosprawny przejdzie górą a ja dołem .. widząc, że chłopakom wesoło
    > , krótko stwierdziłem, że mogą się pie&*^%% , co będzie dość łatwe bo
    > jest ich 2 ...
    >
    > Następuje zatrzymanie , pozbycie inwalidy I grupy opiekuna i odwiezienie
    > mnie na izbę ... na zibie dmuchanie - 0,35 ...
    >
    > Zostałem pozbawiony wolności bez wyroku ani bez postawienia
    > jakichkolwiek zarzutów ... Ciągłe pompki, przysiady etc etc ... jakieś
    > 45 minut - dmuchanie , 0,16 ... Nie łapię się w żadne ramy typu po
    > spożyciu czy pod wpływem ... wypuszczono mnie ...

    zglosiles to gdzies?

  • 34. Data: 2006-02-21 13:06:40
    Od: andrzej <a...@a...pl>

    heine napisał(a):
> [...]
    > tel rozumiem ale po co im np moja karta sim...)
    > siedzialem tam do 14!!! czekajac na radiowoz (siedzielm w sali z np pijanym
    > kierowca, albo kolesiem co swojego tescsia przez szybe w drzwiach
    > wywalil... ) ogolnie nieprzyjemnie tam siedzec na trzezwo...
    > potem skutego!! zawiezli mnei na komende
    > na ktorej bylem mzoe 5 minut i zostalem wypuszczony zero przesluchania zero
    > wyjasnien !!
    > 200zl w plecy
    > i tak to sie skonczylo
    > klub ten omijam z daleka
    >
    > pozdrawiam i nikomu nie zycze takich przygod !

    mnie zatrzymali jak wracalem z kumplem ze sklepu z browarami.... co
    najciekawsze teraz jestem podejrzany o próbe wlamania do biura rady
    osiedla... i tylko dlatego ze na widok radiowozu zaczelismy uciekac -
    chcac uniknac mandatu... w nagrode - 250z za kolska i z palca wycisniete
    podejrzenia :(

  • 35. Data: 2006-02-21 14:02:27
    Temat: Re: izba wytrze 1/4 wie?
    Od: buraxta <b...@g...com>

    scream wrote:
    > Oczywiście, że może. W asyście lekarza z karetki. Odwożą taką osobę do
    > szpitala i zamykają tam do czasu bliższego "rozpoznania" sprawy.

    Od kiedy w patrolach nocnych jeździ karetka i lekarz?

    > Ale człowiek w stanie upojenia może być tak samo groźny dla siebie lub dla
    > innych.

    A skoro ma w domu nóż do może być też seryjnym mordercą.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 36. Data: 2006-02-21 14:22:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2006 15:02:27 +0100, buraxta napisał(a):

    > Od kiedy w patrolach nocnych jeździ karetka i lekarz?

    A gdzie ja coś takiego napisałem i skąd taki wniosek? Do osób chorych
    psychicznie zawsze wzywana jest karetka i lekarz pogotowia decyduje czy
    zostawić taką osobę w domu, czy zabrać do szpitala.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 37. Data: 2006-02-21 14:29:46
    Od: buraxta <b...@g...com>

    scream wrote:
    > A gdzie ja coś takiego napisałem i skąd taki wniosek? Do osób chorych
    > psychicznie zawsze wzywana jest karetka i lekarz pogotowia decyduje czy
    > zostawić taką osobę w domu, czy zabrać do szpitala.

    Ja napisałem:
    "Bo są chorzy psychicznie, zresztą i tak nie może ich pozbawić ich
    wolności pierwszy lepszy krawężnik ze swoim kolegą na nocnym patrolu."

    A ty odpisałeś:
    "Oczywiście, że może. W asyście lekarza z karetki. Odwożą taką osobę do
    szpitala i zamykają tam do czasu bliższego "rozpoznania" sprawy."

    Ponadto skąd patrol ma wiedzieć, że osoba jest chora psychicznie?
    Według mnie wniosek jest taki, że w przypadku upojenia alkoholowego
    powinni wzywać lekarza na miejsce i on by ocenił zagrożenie, albo
    psychicznych zawozić "jak leci" do psychiatryka - najwyżej spędzą tam
    noc na swój koszt i wyjdą jeśli będą zdrowi.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 38. Data: 2006-02-21 14:56:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2006 15:29:46 +0100, buraxta napisał(a):

    > Ponadto skąd patrol ma wiedzieć, że osoba jest chora psychicznie?

    Np. ze zgłoszenia.

    > Według mnie wniosek jest taki, że w przypadku upojenia alkoholowego
    > powinni wzywać lekarza na miejsce i on by ocenił zagrożenie,

    No więc ocenia lekarz, tylko że nie na miejscu, a na izbie wytrzeźwień.
    EOT

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 39. Data: 2006-02-21 15:51:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzech" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli uważasz, że prawidłowo wykonałeś powyższe zadania śmiało możesz wyjść
    > na ulicę.

    I zacząć śpiewać na całe gardło. Najlepiej koło północy;))

    Pzdr
    Leszek

  • 40. Data: 2006-02-21 20:04:47
    Temat: [ot]Re: izba wytrzeźwień
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    > Słowo dwóch trzeźwych policjantów przeciwko jednemu "pijakowi"...
    >
    > Czasem to mi się wydaje, że po alkoholu to najlepiej przebywać albo w
    > prywatnych pomieszczeniach, albo ew. w taksówce. Chociaż i to nie
    > wiadomo. Tego samego kolegę, co to go wyżej opisałem że do izby go
    > zabrali za zbyt długie szukanie portfela, w Krakowie pobił taryfiarz.
    > Już wysiadał i chciał płacić, a facet się obrócił, spojrzał i "aaaa
    > to ty byłeś, chuju jeden!", wysiadł i bum w mordę :) Nie pomogły
    > tłumaczenia, że w Krakowie jest od kilku godzin, a poprzednio to
    > był na wycieczce jeszcze w podstawówce. :)

    nie obraz sie ale strasznie pechowy ten twoj kumpel...