eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoistniej możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu › Re: istnieje możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu
    From: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: istnieje możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do
    agregatu
    Date: Mon, 12 Oct 2009 21:00:51 +0200

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1gv68ryomsxy.dtcotcye033x$....@4...n
    et...

    > Upsss - wskaż proszę merytorycznie gdzie napisałem nieprawdę, albo się z
    > nią rozminąłem.

    A zapoznałeś się z tą konkretną pracą?

    > Podałem ci jak krowie na miedzy w "wątku obok" link do URE.

    Znam, z racji moich czynności służbowych zaglądam tam często. Nie tylko
    zaglądam.

    > Misiek - 24 lata w branży. Masz łącznie tyle lat życia chociaż?

    Tylko 24? To przynajmniej ja Cię przelicytuję. Widać szacunek dla innych
    jest Twoją mocną stroną.

    > Bynajmniej nie uważam siebie za alfonsa i omegę, ale :)))
    > To ZE jest dla odbiorcy a nie odwrotnie - zapamiętaj to sobie.

    Nie musisz mi przypominać, ale czasem w imię pewności zasilania konieczne są
    niedogodności.

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl