eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoistniej możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu › Re: istniej możlio?ć ż?dania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: istniej możlio?ć ż?dania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do
    agregatu
    Date: Mon, 12 Oct 2009 11:14:38 +0200

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 17:20:59 +0200, Jurek W napisał(a):

    > Na pewno prawdziwe są cytaty wyrwanych z całości zapisów "rozporządzenia
    > taryfowego". Nie jest to jednak jedyny przepis wykonawczy do "Prawa
    > energetycznego".

    Poniżej wycinek względem tematu - masz jeszcze jakieś wątpliwości?

    Koleś, wiem że starasz się bronić swego gniazda w którym pierdzisz w
    stołek, ale :)

    http://www.ure.gov.pl/portal/odb/307/2418/Przerwy_w_
    dostawach_energii_elektrycznej.html

    //
    Na podstawie § 40 ust. 4 i ust. 5 wskazanego rozporządzenia dla podmiotów
    zaliczanych do grup przyłączeniowych:

    1) I - III i VI - dopuszczalny czas trwania jednorazowej przerwy planowanej
    i nieplanowanej3) w dostarczaniu energii elektrycznej z sieci oraz
    dopuszczalny łączny czas trwania w ciągu roku kalendarzowego wyłączeń
    planowanych i nieplanowanych określa umowa o świadczenie usług przesyłania
    lub dystrybucji albo umowa kompleksowa;

    2) IV i V - dopuszczalny czas trwania:

    a) jednorazowej przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej nie może
    przekroczyć w przypadku:

    ? przerwy planowanej - 16 godzin,

    ? przerwy nieplanowanej - 24 godzin;

    b) przerw w ciągu roku, stanowiący sumę czasów trwania przerw
    jednorazowych długich i bardzo długich4) nie może przekroczyć w przypadku:

    ? przerw planowanych - 35 godzin,

    ? przerw nieplanowanych - 48 godzin;

    Za nie dotrzymanie przez przedsiębiorstwo energetyczne wskazanych powyżej
    standardów jakościowych obsługi odbiorców, przedsiębiorstwo energetyczne
    ponosi sankcje finansowe.
    //