    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: inwestycja (osiedle) a niedostateczny wskaźnik parkingowy
    Date: Sat, 19 Feb 2011 18:53:10 +0000 (UTC)

    Dnia 19.02.2011 wScieklY ZdziCh <w...@s...com> napisał/a:

    > Z doswiadczenia wiem ze developer zrobi wszystko zebys wykupil miejsce
    > parkingowe ktore on zapewnia. Nawet posuwaja sie do tego ze stawiaja w
    > porozumieniu z urzedasami zakazy na okolicznych drozkach osiedlowych.

    Problem polega na tym, że niektórzy deweloperzy po prostu robią tylko tyle
    miejsc, ile im nakazuje prawo (albo, jak widać, nawet nieco mniej), mimo,
    że w nowym budownictwie, gdzie na mieszkanie przypadają z reguły minimum
    dwa auta, na jedno z nich miejsca zabraknie. I za żadne pieniądze nie
    kupisz miejsca parkingowego płatnego, bo takich po prostu do kupienia nie
    ma. Grunty są drogie - deweloper robi jeden poziom pod ziemią, dopełnia do
    limitu miejscami nad ziemią i tyle, nic więcej go nie obchodzi.

    Ja bym nie kupił mieszkania w czymś takim, ale możliwe, że wtedy bym nie
    miał gdzie mieszkać. Dlatego buduję dom, nawet na małej działce te swoje
    dwa auta jakoś zaparkuję.
    --
    Samotnik