    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interpretacja ustawy o związkach zawodowych
    Date: Thu, 6 Oct 2011 19:21:40 +0000 (UTC)

    On Thu, 06 Oct 2011 20:54:28 +0200, spp wrote:

    > Hmm, coś mi to przypomina.
    >
    > Pismo mówi, że ucztę szabasową należy zaczynać kiedy widać gwiazdy. A
    > kiedy widać gwiazdy? Jak widać jedną to nie 'gwiazdy' a 'gwiazda'. Jak
    > widać dwie, a pierwsza się nie liczyła to też nie. Jak widać trzy to
    > dopiero widać 'gwiazdy' i wtedy należy siadać do uczty...

    :-)

    (Powyżej mowa o wyliczance w poprzedzających punktach tego ustępu; jest
    tam i "dwóch pracowników" i "trzech pracowników", a na koniec "większa
    liczba pracowników". Ergo chciałem wyjaśnić, że skoro zastosowanie art.
    31 ust. 1 pkt 6 ustawy o związkach zawodowych dotyczy "większej liczby
    pracowników", to nie "dwóch pracowników".)

    :-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd