  • Data: 2005-02-10 16:10:13
    Temat: Re: interpretacja przepisow ruchu drogowego
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cufvqj$o3g$1@news.onet.pl...

    > Pytanie mam czy slusznie mnie potraktowali?

    A jak potraktowali?
    Jeśli nie najechałeś ani nie przejechałeś ciągłej linii to wykroczenia nie
    popełniłeś i powinieneś byc ukarany "tylko" za wyprzedzanie na skrzyżowanie.
    Jazda po tej "złej" stronie ciągłej linii nie jest karalna.
    Pomijam fakt, że w "starciu" w Sądzie nie miał byś szans przeciw zeznaniu
    policjanta, że jednak tą linię przejechałeś;)

    Pzdr
    Leszek