  • Data: 2015-09-07 00:33:39
    Temat: Re: interpretacja prostego stwierdzenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Ja mam rodzinę mieszkającą wzdłuż linii Wisły - od południa po północ i
    > nigdy nie słyszałem tego określenia wśród mieszkańców tychże regionów.

    ale czego ma to dowodzic?
    Ze pochodzisz z rodziny nieuków?

    > Nawet dziś nikt tam tak nie mówi. To słowo pojawiło się jako nowomowa
    > internetowa ok. 10 lat temu wraz z takimi dziwolągami jak O co kaman? (O
    > co chodzi) albo konstrukcjami mega + przysłówek (Na wakacjach było mega
    > fajnie. Ten piosenkarz jest mega zajebisty).

    A potrafisz to czymś poprzeć
    bo ja to znam już z podstawówki troche wiecej niz 10 lat temu.
    I co? I twoje teorie językowe są o ....

    > Jeśli to jest jakiś etnonim, to w porządku, ale próba zaszczepienia tego
    > do popkultury internetowej wcale nie wyszła ładnie.

    Jeszcze wielu innych słów nie znasz, co nie znaczy, ze ich nie ma.

    Udajesz mędrca nie widząc jakim głupcem jesteś.