    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet provider-klient
    Date: Wed, 05 Oct 2005 20:08:15 +0200

    On 2005-10-05 18:49, Paweł wrote:
    > sam mam sieć i napisąłem w umowie z ludźmi że po przekoczeniu
    > terminu płatności po 2 ostrzeżeniach i ok 2 tyg odcinamy neta,
    > Co nie zwalnia z płacenia- Skoro umowa nie jest rozwiązana.

    No i ok. Tutaj nie było żadnego ostrzeżenia jak pisałem wyżej.

    > A jesli chodzi o demontaż to znów sprawa ustaleń- U mnie klienci
    > radiowi dostają sprzet na wypozyczenie. I na ten czas moga go mieć,
    > ale odpowiadają zaniego i w razie rezygnacji oddają, w razie
    > zniszeczenia zwracają kwote zawartą w umowie.(napewno masz w umowie co
    > pozostaje Twoja własnością.

    Zapewne, jak pisałem, piszę w imieniu znajomego, który jest biegły w
    tych tematach i w ogóle w sieciach jak kucharka starej daty więc wiesz.. :>

    > I demontaż sprzetu mysle nie ma znaczenia- BO to że zjeli antene, czy
    > odłaczyli kabel czy programowo zablokowali WAS na serwerze- nie ma
    > tutaj znaczenia. A nawet jeżlei uregulowaliśice zaległosci- to wasza
    > strata za "niemanie" internetu z powodu nieapłacenia rachunku.

    Poniekąd racja jednak właśnie z powodu tego poniekąd zajżę do umowy
    kolegi i w razie wątpliwości jeszcze tu opiszę problem szczegółowiej aby
    byłą jasność. Nie mniej jednak dzięki za wyjaśnienia.

    Pozdrawiam
    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg