    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile nalezy trzymac rachunki?
    Date: Tue, 05 Aug 2008 00:25:39 +0200
    To: Przemek Lipski <W...@w...epf.pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Należność nie jest w takim razie urojona tylko całkiem realna,

    Przecież napisałem, że jest urojona a na dokładkę przedawniona. Żeby nie
    mącić:

    Parę lat temu zrezygnowałem z usług TPSA na co mam dowód w postaci
    papierka ze stempelkiem. Potem sobie wyjechałem a w międzyczasie TPSA
    zawieruszyła gdzieś pismo. Po powrocie wynajmujący zdając mieszkanie
    wręczył mi stos miłosnych liścików od KRUKA :)

    > to że można
    > podnieśćzarzut przedawnienia, nie oznacza, że uregulowałeś swoje
    > zobowiązania.

    Nie było żadnego zobowiązania :) I tego właśnie dotyczy problem -
    uregulowanych bądź nieistniejących długów co do których pozwany mógłby
    podnieść zarzut przedawnienia co powstrzymuje takiego KRUKA przed
    pozwaniem dłużnika ale nie powstrzymuje przed wysyłaniem przygłupiastych
    pisemek.