  • 1. Data: 2003-02-05 16:44:42
    Temat: ile dni ma sad na rozpatrzenie wniosku
    Od: "interman" <w...@s...pl>

    jak w temacie

  • 2. Data: 2003-02-05 18:51:31
    Temat: Re: ile dni ma sad na rozpatrzenie wniosku
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "interman" <w...@s...pl> wrote in message
    news:b1rfc0$5dk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jak w temacie

    he he he

    Jakiego wniosku? Dowodowego???

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-06 07:29:06
    Od: "interman" <w...@m...com>

    > Jakiego wniosku? Dowodowego???
    np.o przedterminowe wydanie prawa jazdy.
    z gory wielkie dzieki.

  • 4. Data: 2003-02-06 07:37:37
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-02-06 07:59:05
    Od: "interman" <w...@m...com>

    czyli co rok -dwa -trzy???

    pozdrawiam "szybkich" pracowników wymiaru sprawiedliwości.

  • 6. Data: 2003-02-06 08:05:55
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 7. Data: 2003-02-06 10:32:19
    Od: "interman" <w...@m...com>

    > patrzyłeś kiedyś na pracę wymiaru sprawiedliwości "od kuchni"?
    > przypuszczam, że nie - więc najpierw zorientuj się o czym mówisz, a
    później
    > bądź złośliwy
    Faktem bezspornym jest ze nigdy nie przyglądałem się pracy wymiaru
    sprawiedliwości ale odnoszę wrażenie ze w naszym kochanym kraju są
    najdłuższe procedury do załatwienia czegokolwiek począwszy od zarejstrowania
    firmy skończywszy na latami ciągnących się postępowaniach.w tym względzie to
    chyba nawet nie możemy się porównać do krajów tzw. trzeciego świata.

  • 8. Data: 2003-02-06 10:38:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    1) sądownictwo ma katastrofalne warunki do pracy- brak ludzi, brak sprzętu,
    brak miejsca w zajmowanych budynkach itd. itd.
    2) o jakich - ciągnących się latami postęowaniach mówisz? o sprawach
    zawiłych, wymagających zebrania dużej ilości materiału dowodego czy
    przeciąganych przez stronę?

    Sądy działają imho coraz szybciej, więc idzie ku dobremu.

  • 9. Data: 2003-02-06 10:42:35
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ponieważ mój imiennik mnie edukuje z polskiego to pochwalę się wiedzą:
    imho fakt nigdy nie jest sporny, gorzej z jego interpretacją :)

  • 10. Data: 2003-02-06 11:58:26
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]
    Hmmm... Ja. także będąc imiennikiem, zgłaszam zdanie odrębne. Z brzmienia
    art. 227. i następnych kpc można wydedukować, że fakty dzielą się na
    powszechnie znane, znane sądowi z urzędu, przyznane a także te, uwaga, kótre
    podlegają dowodzeniu, czyli są _sporne_. A grupa pl.hum.polszczyzna jest
    obok, za rogiem ;-)))

    Depi.