    From: "interman" <w...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile dni ma sad na rozpatrzenie wniosku
    Date: Thu, 6 Feb 2003 11:32:19 +0100

    > patrzyłeś kiedyś na pracę wymiaru sprawiedliwości "od kuchni"?
    > przypuszczam, że nie - więc najpierw zorientuj się o czym mówisz, a
    później
    > bądź złośliwy
    Faktem bezspornym jest ze nigdy nie przyglądałem się pracy wymiaru
    sprawiedliwości ale odnoszę wrażenie ze w naszym kochanym kraju są
    najdłuższe procedury do załatwienia czegokolwiek począwszy od zarejstrowania
    firmy skończywszy na latami ciągnących się postępowaniach.w tym względzie to
    chyba nawet nie możemy się porównać do krajów tzw. trzeciego świata.