  • 11. Data: 2003-02-06 12:05:26
    Temat: Re: ile dni ma sad na rozpatrzenie wniosku
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : uwaga, kótre
    : podlegają dowodzeniu, czyli są _sporne_. A grupa pl.hum.polszczyzna jest
    : obok, za rogiem ;-)))

    nie jestem pewien.
    dowodzi się czy dany fakt zaistniał czy nie. A zatem sporne jest istnienie
    faktu, a nie to jak on "wyglądał"

  • 12. Data: 2003-02-06 15:32:06
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > sad powinien wszechstronnie rozpoznać sprawę, więc chyba słuszne jest, że
    > nie jest związany żadnymi terminami, które mogłyby szkodliwie wpłynąć na
    > jakość pracy sędziów

    A jesteś pewien, że takie terminy nie istnieją?

    KG

  • 13. Data: 2003-02-06 16:50:39
    Temat: Odp: ile dni ma sad na rozpatrzenie wniosku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > A jesteś pewien, że takie terminy nie istnieją?

    istnieja :-) po wplynieciu pisma ,wniosku ,akt sąd natychmiast podejmuje
    czynności w sprawie i nadaje jej bieg :-)

    Sandra

  • 14. Data: 2003-02-07 06:07:06
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A jesteś pewien, że takie terminy nie istnieją?

    jestem pewien że czasem istnieją i równie pewien, że sa instruktażowe ;-)

  • 15. Data: 2003-02-07 11:25:40
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > : A jesteś pewien, że takie terminy nie istnieją?
    >
    > jestem pewien że czasem istnieją i równie pewien, że sa instruktażowe ;-)

    A art.6 EKPC to też termin instruktażowy?

    KG

  • 16. Data: 2003-02-07 11:49:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)