  • Data: 2004-02-08 11:16:32
    Temat: Re: hotel, tv i zaiks
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek M." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c03v88$msa$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem ja TV ale radio ma obowiązek uiszczać opłaty za utwory, które
    > puszcza - więc jak podwójna opłata ?

    Ale Ty płacąc abonament nabywasz prawa do słuchania "nieprofesjonalnego".
    Dawniej nawet to w książeczkach opłat chyba było w pouczeniu napisane.
    Jeśli chcesz zarabiać na udostępnianiu, to musisz zapłacić. I nie pytaj
    dla czego, bo osobiście z tym unormowaniem się nie zgadzam, tym niemniej w
    chwili obecnej takie obowiązuje prawo. Zresztą również nie mam pojęcia w
    jaki ktoś sposób wyliczył, że taka kawiarnia zarabia na tej muzyce
    miesięcznie jakieś 200 zł, bo opłata ZAiKS i STOART razem to mniej więcej
    tego rzędu opłata.