  • Data: 2004-07-08 11:43:00
    Temat: Re: honorowanie zwolnien lekarskich
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam Grupe!
    > Mam pewien problem. Wczoraj mialem wyznaczony termin egzaminu na prawo
    > jazdy. Nie pojawilem sie na nim, bo od poniedzialku jestem na zwolnieniu
    > - kontuzja nogi. Niby niewielka, ale skutecznie utrudnia prowadzenie
    > motocykla. W Wojewodzkim Osrodku Ruchu Drogowego powiedzieli mi, ze
    > musze placic za niestawienie sie na egzaminie, bo oni nie respektuja
    > zadnych zwolnien. Czy jest to postepowanie zgodne z prawem? Czy WORDy
    > moga uprawiac wolna amerykanke i nie szanowac podstawowych praw obywateli?

    A zadzwoniłeś do nich zanim się nie stawiłeś? Ja maiłem podobną sytuację -
    wystarczył jeden tel. i bez problemów przełożyłem sobie termin(bez
    dodatkowych opłat). Jeśli tego nie zrobiłeś to sam jesteś sobie winien. A
    prawo nie zobowiazuje ich do respektowania zwolnien lekarskich...

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie