    From: Robert <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hmm, "trudny sąsiad"
    Date: Wed, 23 Aug 2006 14:20:09 +0200

    Moze zostane wyklety, ale co tam.

    Ja mialem podobny przypadek, tyle ze mloda sasiadaka uwielbiala glosna
    muzyke w tym szczegolnym wydaniu ze puszczala np przez 1h ten sam kawalek.

    Zatem umozliwilem jej zrozumienie problemu poprzez mozliwosc posluchania
    mojej muzyki, przy okazji robotnikom z tylu ktorzy rowniez korzystali
    swobodnie z radyjka lekko przekraczajac normy wspolzycia
    sobotnio-niedzielnego.

    Przyznaje ze jedna 3 godzinna sesja, kiedy jej dziecior ryczal bo nie
    mogl zasnac, ona nie mogla z nikim porozmawiac przy furtce, robotnicy
    sie nie slyszeli miedzy pietrami i musieli lazic zeby pogadac
    wystarczyly ze do dzis ani ona nie puszcza glosno muzyki ani robole
    radia. No wprawdzie popoludniu byla jeszcze jedna proba abym wysluchal
    dwukrotnie utworu jakiejs Kasi Umpaumpa ale tym razem wystarczylo juz
    jakies 30 min i do dzis cisza na osiedlu.

    Wszystko dzieki szczesliwemu umiejscowieniu okien nadajacych wyjatkowo
    kierunkowy tor rozchodzenia sie fal. :)

    I co ciekawe nikt nie przyszedl sie poskarzyc.

    Ot takie mile osiedle domkow :)

    pzdR