eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawohelp - KRS i blad w umowie › Re: help - KRS i blad w umowie
  • Data: 2005-05-24 07:48:54
    Temat: Re: help - KRS i blad w umowie
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:d6td1c$38n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Czyli, że najpierw musiałbym udowodnić celowe wprowadzanie w błąd i w
    > > oparciu o decyzję sądu zaskarżyć firmę o zaległe honorarium?
    >
    > Podejrzewam, że osoba podpisująca wadliwie umowę była w pełni świadoma że
    > wprowadza w błąd i tym samym oszukuje. wobec tego udowodnienie tego nie
    > powinno być problemem.
    Też mam takie wrażenie. Dziwnym trafem, jedyny telefon w firmie, który nie
    jest nigdy odbierany to telefon prezesa. Kilkumiesięczne próby uzyskania
    informacji, czemu się spóźniają z zapłatą spełzly na niczym. Najlepsze w tej
    historii jest fakt, że zalegają z płatnością za szkolenie z metod
    pozyskiwania klientów na rynkach wschodnich. Jednym z najczęściej
    powtarzanych punktów szkolenia była... wiarygodność - terminowo płacić,
    dotrzymywać ustaleń, etc.

    > Nie wiem czy można firmę zaskarżyć, natomiast osobę podpisującą umowę
    można
    > pociągnąć do odpowiedzialności za poniesione straty.
    Nie orientujesz się, jak długo może trwać taki proces?

    Dziękuję za info i pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1