  • Data: 2004-06-17 07:21:05
    Temat: Re: hałasy pod oknem
    Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziekuje wszystkim zyczliwym za zrozumienie i rady.
    Wlasnie zglosilam w siedzibie Strazy Miejskiej, ze jest problem i ze chcialabym
    go rozwiazac bez drastycznych posuniec typu "sprawa do sadu".
    ma sie u mnie zjawic dzielnicowy, ktory pouczy rodzicow dziewczyny z naszej
    klatki, do ktorej schodzi sie to towarzystwo.

    Wczoraj znowu siedzieli tuz pod naszymi drzwiami, odgrazali sie, ze nikt im nie
    bedzie tu rzadzil itp.itd. W mieszkaniu mialam pelno dymu, na klatce pelno
    smieci i petow.

    A jesli chodzi o mojego meza, to jest pod stala opieka specjalistow. W ubieglym
    roku spedzil w szpitalu 7 mcy i od tamtej pory jest w dobrej formie, ale bardzo
    potrzebuje spokoju i rownowagi. Inaczej cala terapia i wysilek jego, moj i
    lekarzy pojdzie na marne.

    Jeszcze raz dziekuje!

    Magdalena