eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - zepsuty laptop › Re: gwarancja - zepsuty laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja - zepsuty laptop
    Date: Mon, 4 Apr 2005 15:05:33 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 14
    Sender: p...@o...pl@213-238-97-96.adsl.inetia.pl
    Message-ID: <d2re29$js3$1@news.onet.pl>
    References: <d2r7d3$hfm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-97-96.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1112619913 20355 213.238.97.96 (4 Apr 2005 13:05:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2005 13:05:13 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:288711
    [ ukryj nagłówki ]


    > Witam,
    > Jakie mam pole manerwu przy naprawach gwarancyjnych, serwisant zobowiazal
    > sie do naprawy w ciagu 14 dni, czas ten juz minal, czesci niby sa
    zamowione
    > jednak nic wiecej nie wiadomo.
    > Chodzi o laptop Toshiby - czyli teoretycznie firmy ktora powinna sie
    > szanowac.

    Widze ze to powszechne.. kolega oddal Acera po wlasciwie godzinach dzialania
    do serwisu, mial byc po tygodniu, mijaja dwa, a oni.... diagnozuja....
    tym razem to Acer


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1