eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja a rękojmia › Re: gwarancja a rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "agnieszka" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja a rękojmia
    Date: Sun, 4 Jul 2004 16:07:31 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 48
    Message-ID: <cc92uv$at9$1@opal.futuro.pl>
    References: <cc6jvd$qvk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: netten.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1088950048 11177 62.233.169.182 (4 Jul 2004 14:07:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Jul 2004 14:07:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:225244
    [ ukryj nagłówki ]



    --

    > jak to jest ....??
    > naprawiam już 5 raz te same urządzenie .. i wciąż się psuje (korzystam z
    > gwarancji). W gwarancji nie ma żadnej wzmianki że nie mogę skorzystać z
    > rękojmi....
    > Nasuwa mi się pytanie: czy mogę teraz skorzystać z rękojmi rezygnując
    > jednocześnie z gwarancji. ??
    >
    > Z góry dzięki za odp.
    >
    > Gosia
    >
    >
    kiedy kupione te urządzenie
    jeżeli po 1 stycznia ( chyba , bo dokładnej daty nie pamiętam) 2003 to
    możesz przez dwa lata korzystać z klauzuli towaru niezgodnego z umową i
    żądać wymiany lub naprawy, decyzja należy do ciebie, możesz to zrobić pomimo
    że wcześniej korzystałaś z gwarancji, tylko że towar musi byś w tym momencie
    niesprawny.

    podaję moje pismo na podstawie którego wymieniono mi sprzęt na nowy:

    Żądam wymiany uszkodzonego towaru na nowy, który będzie zgodny z umową,
    czyli towar bez wad. Towar został zakupiony w waszym sklepie dnia...

    Swoje żądanie opieram na art. 8 Ust. Z dnia 27.07.2002 o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. Ust. Nr 141 poz. 1176).



    Zgodnie z tym artykułem konsument może żądać doprowadzenia towaru do stanu
    zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.

    O tym który wariant zostanie wybrany decyduje konsument.

    Zgodnie z powyższym żądam wymiany towaru na nowy w oparciu o w/w artykuł.

    Jako dowód zakupu przedstawiam paragon fiskalny.



    Pozdrawiam Aga



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1