    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Wed, 15 Sep 2004 08:57:41 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    maHo wrote:
    > On Wed, 15 Sep 2004 01:53:01 +0200, fi5h wrote:
    >
    > ok. to inaczej: oddaję drukarkę do serwisu (innego niż sklep
    > gdzie kupiłem). Tam mi odkrywają że przyczyną awarii było coś co
    > było od samego początku. To czy na podstawie opinii z serwisu mogę
    > domagać się od sprzedawcy zwrotu kosztu naprawy?.
    serwis autoryzowany w tym wypadku, a jaki serwis wystawi Ci opinie o
    niezgodnosci ich sprzetu z tym co dystrybutor sprzedal sklepowi a sklep
    tobie ?
    Nigdy sie z czyms taki mnie spotkalem by sami sobie podlozyli klode pod
    nogi.

    > teoretycznie chyba tak, ale jak jest z praktyką? czy jest coś takiego
    > realne (jeżeli oczywiście zajdzie taki przypadek) czy nie warto sobie
    > głowy zaśmiecać takimi ewentualnościami?

    Jesli masz orzeczenie z autoryzowanego serwisu, to nikt nie jest w stanie go
    podwazyc, kwestia w tym ze musisz udowodnic iz ta niezgodnosc istniala w
    chwili zakupu.

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"