  • 41. Data: 2009-12-20 22:31:17
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hgm1vv$f07$1@news.onet.pl...

    > Zamarza ten, co woli się upić na mrozie, niż być trzeźwy w noclegowni. W
    > tym zakresie jeszcze mamy wolny kraj. Bojówki państwowe jeszcze nie są na
    > tyle sprawne, aby każdego człowieka wsadzić tam gdzie urzędnik każe.

    Uogolniasz, to, ze glowna przyczyna jest alkohol nie oznacza, ze jedyna.
    Z zimna umieraja ludzie w domach bo nie stac ich na rachunki. Taki wzrost
    gospodarczy jest w polsce

    > Jak jeszcze wykażesz, że recesja gospodarcza jest połączona z
    > niezamarzaniem osób w zimie, to zawnioskuję dla Ciebie o Nobla :)

    Wiec poprosze:
    Polska ponoc - jako jedyny kraj nie przeszla recesji, jest jak to mowia
    Tygrysem Europy a w Poslce jest najwieksza smiertelnosc z powodu ochlodzenia
    organizmu. W takiej np. Francji ogarnietej kryzysem juz nie...
    Od poczatku grudnia w Polsce zmarlo 47 osob z powodu zimna. Doprawdy wielki
    to sukces...
    Jesli na tym ma polega wzrost gospodarczy, ze ma sie w dupie ludzi i niech
    sobie zamarazja bo to ich sprawa czy maja na opal czy nie - to naprawde ja
    juz wole ta ogranieta recesja anglie... dobrze, ze w UK nie ma wzrostu
    gospodarczego tylko recesja przynjamniej nikt nie umiera z wychlodzenia.
    ps.
    Polska przez ta wiadomosc stala sie jednym z glownych tematow dzisiejszych
    newsow na BBC.
    Tez sie zastanawiali, jak to jest, ze kraj ktorego ominela recesja, ktory ma
    wspanialy wzrost gospodarczy wychwalanych rzez premiera i prezydenta Polski
    a w jedna noc zamarza 15 osob! przy czym serwis BBC informowal, ze w Polsce
    2-cyfrowe mrozy to nie cos nadzwyczajnego! Zaznaczyli na BBC, ze tak
    naprawde byla to pierwsza tak zimna noc tej zimy w Poilsce a to dopiero
    grudzien.
    Ale jak sadze dla ciebie to jest ok, bo co, 15 osob pewnie sie schlalo i se
    zamarzlo... i co z tego - prawda?

  • 42. Data: 2009-12-20 22:41:21
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    ps.
    wlasnie doczytalem: wczoraj 15 osob dzis do 18 kolejne 14!
    w ciagu weekendu (od piatku liczac) 40 osob zamarzlo! Ile zmarlo na swinska
    grype?
    Czy nie czas by "Tygrys Europy" cos wreszcie zrobil, czy rzad ma to gdzies?
    40 osob zamarznietych w niecale 72 godziny!!! To przypominac zaczyna czasy
    II wojny swiatowej!
    Czy cos jest nie tak w Polsce? A jesli mrozy potrwaja dluzej? Czy liczba
    zamarznietych dojdzie przed swietami do 100!?! To sie dzieje w kraju
    europejskim w UE? Czy moze to Mongolia czy Afganistan?

  • 43. Data: 2009-12-20 22:47:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pmlb pisze:
> [...]
    > swinska grype?
    > Czy nie czas by "Tygrys Europy" cos wreszcie zrobil, czy rzad ma to gdzies?

    Obejrzyj sobie w internecie dzisiejsze Fakty (to taki dziennik
    telewizyjny). Policja i straż miejska chodzi po kanałach, szuka
    bezdomnych. Jednak nadal są tacy, którzy nie chcą do przytułku - bo pić
    nie można. W faszystowskiej UK pewnie by się takiego delikwenta
    aresztowało za włóczęgostwo, ale my tutaj żyjemy jak murzyny - jak ktoś
    chce sobie odmrozić uszy, to jego sprawa.

    > 40 osob zamarznietych w niecale 72 godziny!!! To przypominac zaczyna
    > czasy II wojny swiatowej!

    LOL :)

    > Czy cos jest nie tak w Polsce? A jesli mrozy potrwaja dluzej? Czy liczba
    > zamarznietych dojdzie przed swietami do 100!?! To sie dzieje w kraju
    > europejskim w UE? Czy moze to Mongolia czy Afganistan?

    A co tam u was, flegmatycy? Słyszałem, że lekkie mrozy przyszły, i od
    razu na lotniskach paraliż, a kolejka pod kanałem się zepsuła. Czy wy
    Mongolia?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2009-12-21 00:38:59
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > aresztowało za włóczęgostwo, ale my tutaj żyjemy jak murzyny - jak ktoś
    > chce sobie odmrozić uszy, to jego sprawa.

    Wystarczy mi BBC.
    Poza tym sa ofiary nie tylko pijackie, juz ci pisalem, w domch zamarzali bo
    nie bylo na ogrzewanie.
    A policja to sobie chodzi po kanalach w swietle kamer i fleszow.
    W UK popierwsze nie ma faszyzmu (nie ma tu wszechpolakow na szczescie) po
    drugie opieka spoleczna takim osobom ktre odmowily by pojcia do schroniska
    czy do przydzielonego mieszkania (tak te jak mowisz faszystowskie UK daly by
    takiemu nieszczesnikowi mieszkanie) dostarcza mu dopowiedniej odziezy,
    posilkow i opieki na zasaadzie dozoru regularnego. Masz bardzo male pajecie
    o cywilizachjie troche wyzszej niz przedmorze azji. Tu bardziej od
    liberalno-faszystowskiej fali liczy sie czlowiek, nawet ten co chce zyc
    inaczej.
    Bo moze on nie chce isc do schroniska? Moze ma wrogow i boi sie, znasz
    wszystkie przypadki, wszystkie rozumy pozjadales, jestes wszczechwiedzacy?
    Nie kazdy jest taki sam jak ty (na szczescie). Ale to niz nzaczy, ze masz mu
    odmowic pomocy bo nie chce isc na smycz.

    > LOL :)

    Znajdz mi jakis rok od 2008 do 1945 kiedy to w Polsce w ciagu 3dni zamarza
    ponad 40 osob!
    Nie w calym sezonie lae w 72 godzinach!
    Przegladalem, pod kontem 15... tez nie znalazlem, za okupacji sa takie
    wzmianki.
    Polska po 20 latach od upadku PRl-u wlasnie osiagnela pozimo okupacji II
    wojny siwatowej.
    No ale polska to Tygrys Europy ktory dal sobie rade z kryzysami dzieki
    wspanialemu rzadowi Tuska i Kaczynskiego... a ze zamarza dziennie tyle ludzi
    jak za okupacji... niewazne, nagrody beda... sylwester za 4mln w miescie to
    normalka... odnzaczenia, ordery... gratulacjie, oklaski... statuletki
    tygrysow i 40 zamarznietych w 3 dni... Jak myslisz do swiad dobnie do rownej
    100-ki!?

    > A co tam u was, flegmatycy? Słyszałem, że lekkie mrozy przyszły, i od
    > razu na lotniskach paraliż, a kolejka pod kanałem się zepsuła. Czy wy
    > Mongolia?

    1. nie ma ofiar a to jest podstawa.
    2. tunel przestal dzialac po stronie francuskiej wiec ich pytaj (podawali
    przyczyne, ale sam se poszukaj)
    3. paralizu na lotniskach nie ma tylko opoznienia jak i w polsce to
    normalne, ze wzgledu na bezpieczenstwo pasazerow (oblodzenie samolotu a
    zwlaszcza elementow ruchomych jak stery)

    Nie, w UK raczej nie jest Mongloia w Polsce tez nie, bo mimo mrozow w
    Mongoli po - 25st. od kilku tygodni tam nikt nie zamarzl...
    Obecnie za oknem mam ok 15cm sniegu i leki mroz -1 st. W ostatnia noc
    bylo -11st.
    Drogi, te lokalne sa czarne, posypane. Mimo, braku opon zimowych przez 90%
    samochodow w UK stluczek i wypadkow jest nieporownywalnie mniej niz w
    Polsce.