eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogrozi, krzyczy... a sprawa jest prosta › Re: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
    Date: Fri, 27 Aug 2004 10:01:52 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <cgmpts$ge1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cgi05h$t55$1@korweta.task.gda.pl> <cgj562$iu7$11@inews.gazeta.pl>
    <cgjbpj$nva$1@korweta.task.gda.pl>
    Reply-To: "L." <r...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bck199.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1093593852 16833 83.27.226.199 (27 Aug 2004 08:04:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2004 08:04:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:236436
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "XHS" <x...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cgjbpj$nva$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > > Cały problem, to brak dowodów na piśmie. Moim zdaniem jesteś w porządku.
    > > Zwłaszcza, jeśli w "gwarancji" nie było terminu zwrotu. Jeśli gość
    > > faktycznie będzie się bardzo rzucał, to ewentualnie mógłbyś złożyć
    > > zawiadomienie ze 191 kk. Ale będą kłopoty dowodowe. Ja bym gościowi na
    > > piśmie (nie mailem) za pokwitowaniem zwrotnym wysłał właśnie mniej
    więcej
    > > takie wyjaśnienie, jak napisałeś na grupę i spał spokojnie.
    > >
    > > Po powrocie nagrywarki z serwisu wymień ją na tę dostarczoną tymczasowo
    i
    > po
    > > sprawie.
    > >
    >
    > dzięki, tylko w grę wchodzi wyłącznie wysyłka....

    to wyślij mu pismo z propozycją wymiany i że jeśli odeśle Asusa - otrzyma
    pioniera.
    Napisz coś w stylu "zgodnie z telefonicznymi ustaleniami, informujemy pana,
    ze naprawa gwarancyjna Pioniera zakończyła się w dniu .... i w związku z tym
    proponujemy wymianę ASUSA na Pion."

    jak nie odesle tamtego asusa to nic mu nie zwracaj .
    nie chciał to nie.
    i bedziesz w razie czego kryty.

    L.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1