  • Data: 2011-02-18 18:59:21
    Temat: Re: "gospodarka" loginami i has?ami administracyjnymi w firmie
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 11:01:23 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Ustawa jakaś tak mówi? Rozporządzenie?
    > Nie - dobre zwyczaje, ewentualnie (co powinno być regułą) procedury w
    > firmie.
    Zakładając, że w większości systemów są przetwarzane jakieś dane osobowe (a
    post OP na to wskazuje) to właśnie rozporządzenie - a konkretniej pkt
    A.IV.2 z Załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i
    Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 100 poz. 1024)
    Jestem rozczarowany...

    Co do pytań OP: ja dane bym oczywiście podał (polecenie służbowe) za
    pokwitowaniem i oświadczeniem o poinformowaniu o współodpowiedzialności za
    bezpieczeństwo systemu od tego momentu. I zaczął szukać roboty. Ja swoje
    administracyjne hasełka po każdej zmianie (i inne dane istotne w związku z
    tym, co dalej) pakuję w zalakowaną kopertę do sejfu. Na wypadek napotkania
    Jasia co walcem lubi jeździć... ;)

    --
    pozdro
    poreba